Fast frakt kr 69,-
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Levering, frakt og retur

Hvor lang er leveringstiden hos Lykkeriet?

Forventet leveringstid er 2-4 virkedager fra vårt lager.
Merk ved større kampanjer, ulike partinummer, feil i varebeholdning o.l. kan det forekomme forsinkelser.
 


Hva koster frakten?

Frakt koster 69 kr. Du får gratis frakt ved bestilling over 1000 kr.

 

Dersom du har varer for over 1000 kr i handlekurven, men ikke får opp alternativ for fri frakt, vennligst dokumenter fraktalternativer (skjermbilde) og kontakt vår kundeservice. De vil da tilbakebetale fraktkostnad tilsvarende rimeligste alternativ. 


Når får jeg sporingsnummer?

Så fort ordren din sendes fra vårt lager, vil du få et sporingsnummer i leveringsbekreftelsen. 


Hvor leverer dere?

Vi leverer til hele Norge, uten om Svalbard og Jan Mayen.  


Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Ved uavhentet pakke vil du bli ilagt et gebyr på kr 200,- per forsendelse for å dekke våre kostnader i forbindelse med pakking, frakt, returporto og administrasjon

Uavhentet pakke er ikke å anse som en godkjent retur, men dersom det er andre naturlige omstendigheter som har ført til at pakken er sendt i retur til oss, er det viktig at du som kunde sender en mail til kundeservice og velger endring/kansellering som emne. Da vil vårt kundesenter være behjelpelig med å får ordnet at pakken sendes på ny.

Dersom det gjelder feil fra Posten/Bring eller Helthjem, så blir ikke disse forsendelsene berørt av denne endringen. Du vil da bli kontaktet av vårt kundesenter.


 


Feil med leveransen

Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, så ta kontakt med kundeservice.
 

Vi tar forbehold om at transportør kan overføre pakker fra hjemlevering til utleveringssted dersom pakken viser seg å være for stor for hjemlevering. Vi etterstreber alltid å tilby fraktmetoder som er korrekte og fungerer, men det kan forekomme forsendelser hvor hjemlevering viser seg å ikke være mulig.


Skade på leveransen

Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er underveis til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen. Ta kontakt med kundeservice.

 

Husk: Du har 14 dagers returrett/åpent kjøp fra dagen forsendelsen er mottatt. Ved retur må produktinnpakning og produkt være uåpnet, uskadd og ikke ha sjenerende lukt som for eksempel røyk, mat etc. 


 


Hva koster det å returnere?

Returporto koster 69 kr per forsendelse. 
Kostnaden blir trekt fra ved tilbakebetaling, når returen er ferdig behandlet. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 dager etter vi har mottatt din retur. 

Har du betnyttet faktura, betaler du fakturaen innen forfall, eller melder varen i retur til Klarna.  Hvis ikke kan det påløpe purregebyr fra Klarna på den ubetalte fakturaen. Eventuelle purregebyr står kunden selv ansvarlig for.


Uavhentet pakke

Ved uavhentet pakke vil kunden bli ilagt et gebyr på 200 kr per forsendelse for å dekke våre kostnader i forbindelse med pakking, frakt, returporto og administrasjon.

 


Bytte

Om du ønsker å bytte en eller flere varer ber vi deg legge inn en ny bestilling på produktet / produktene du ønsker å bytte til. Skriv ned det nye ordrenummeret og vedlegg dette sammen med returen for å få refundert frakt på den nye bestillingen.

Husk: Du har 14 dagers returrett/åpent kjøp fra dagen forsendelsen er mottatt. Ved retur må produktinnpakning og produkt være uåpnet, uskadd og ikke ha sjenerende lukt som for eksempel røyk, mat etc. 


Om du ønsker å benytte en annen forsendelsesmetode enn vår returseddel via Posten/Bring, gjøres dette på egen regning og eget ansvar for at pakken kommer frem til følgende adresse:

Lykkeriet

Omnosåsen 73

6210 VALLDAL